Prijatelji

psihologija
igre za decu
Baner
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

Nemetschek
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: Nemetschek

Nemetschek 7 years, 7 months ago #123

• ...starije
Molim webmastere da pisiu nesto Nemetscheku. Zasluzio je!
--------------------------------------------------------------------
Pretpostavljamo da mislite na program AllPlan. Da li mozda znate adrese na kojima se moze naci nesto vise o ovom programu?
da, informacije imate na www.nemetschek.com
Nemamo skoro nikakvog iskustva sa ovim programom. Mozete li nam vi pomoci u vezi ovih vezbi?
i ja sam pocetnik. imao sam prilike se upoznati sa mogucnostima programa. mozete nacrtati sve sto god zamislite. sve sto imam je pdf na hvatskom i engleskom jeziku. polako ucim preko toma. tamo ima kroz vjezbe mislim 11 vjezbi step by step objasnjenja. na sami program se tesko naviknuti prelaskom sa autocada ili nekog drugog cada jer je princip malo drugciji. mogu vam poslati taj pdf a vise od toga nisam jos u stanju.